Запитання та відповіді

У вас є шоурум, виставковий зал, магазин?

MirDoma інтернет-магазин без виставкового залу. Весь асортимент представлений на сайті магазина.

Я хочу отримати товар використовуючи накладений платіж та ніяких передплат давати не хочу, так можно?

Ні. Так не можна. Якщо ви раптом в момент доставки передумали, змінилися плани куди витратити гроші на матрац ми несемо витрати на доставку в обидві сторони.

Погодьтеся, це не серйозно! Тому передоплата - це підтвердження серйозності Ваших намірів, а також спокій наших менеджерів.

Чому на одні товари передплата часткова, а на інші вся вартість?

Ми співпрацюємо з великою кількістю виробників, постачальників (компанії, які ввозять в країну товари іноземних виробників) і це їх умови.

Там де є можливість мінімальної/часткової передплати ми завжди це використовуємо.

Якщо матрац мені не підійде, я можу його повернути?

Так. Ви можете повернути матрац за умови якщо ви не розкривали упаковку.

В цьому випадку ви покриваєте всі транспортні витрати в обидва боки, навіть якщо вказано що доставка безкоштовна.

А якщо товар приїде пошкодженим?

Щоб уникнути таких випадків обов'язково оглядайте вантаж при отриманні, якщо виявили пошкодження складайте "Акт невідповідності".

Зробіть фото та надсилайте нам на вайбер, пошту або іншим зручним способом. Зв'яжіться з нами і ми будемо вирішувати ситуацію, що склалася.

Я отримав товар на Новій Пошті та вдома виявив, що товар пошкоджено, що робити?

На жаль в такій ситуації ми вже не можемо допомогти. Після того як ви підписали ТТН про отримання і поїхали з відділення (за адресною доставкою, кур'єр поїхав) перевізник претензії не приймає.