На велику частину товарів, які представлені в інтернет магазині MIRDOMA надається гарантія від 25 днів до 5 років.
Для того, щоб здійснити гарантійне обслуговування товару, Вам необхідно:
пред'явити представникові магазину чек про оплату/передоплаті товару, ТТН з датою отримання товару, фото заводської етикетки товару або паспорта виробу.
Звертаємо увагу, що не на усі товари производителии дають гарантійний лист, інструкцію по складанню, паспорт виробу.
Інтернет магазин MIRDOMA співпрацює з рядом виробників, які несуть повну відповідальність за гарантійне обслуговування продукції, що виготовляється або імпортної.
Гарантом виконання зобов'язань виступає інтернет магазин MIRDOMA
При отриманні товару :
1. огляньте упаковку на предмет ушкодження, якщо таких не виявлено - розпаковуйте.
2. якщо ви розпакували коробку і виявили заводський брак - не збирайте виріб до з'ясування обставин!
2.1. зробіть якісні фото (в окремих випадках відео) браку, упаковки, бирок(дата/смена/печать ОТК);
2.2. відправте фото/відео на пошту md5500708@gmail.com з позначкою БРАК (ПІБ+телефон) або на Viber (098) 550-07-08.
Якщо ви виявили заводський брак і зібрали товар, то гарантійне обслуговування робиться за рахунок клієнта.
Клієнт оплачує вартість заміни бракованых деталей і транспортні послуги.
MIRDOMA не компенсує вартість послуг складання в даному випадку.